MMariola MMariola
22798
BLOG

"Quzwa on rozpoznal Prezydenckiego Tupolewa "

MMariola MMariola Polityka Obserwuj notkę 60

 

Pamietacie moja notke

z 17.10.2010

 

"Quzwa on rozpoznal Prezydenckiego Tupolewa "

W moje poprzedniej notce zadalam pytanie
"Jaki zwiazek moze miec znikniecie b.ministra z tragedia Smolenska"
Szukajac wczoraj w necie oficialnych wypowiedzi pana Wrobla trafilam na komentarz
"Quzwa on rozpoznal Prezydenckiego Tupolewa
co go niedawno z powrotem przywlekli"
Jesli to prawda , to juz pierwszego dnia trafilam w "10"
W Smolensku rozwalili TU154 102
 
no to teraz przeczytajcie komentarz pod jedna z moich notek

 

Teza 1: Tu-154M nr 101 nie istniał. Teza 2: Tu-154M nr 102 nie istnieje.

Dowód na tezę 1:

Występują różne wersje samolotu Tu-154 za Wikipedią (http://pl.wikipedia.org/wiki/Tu-154)
# Tu-154 – pierwsza wersja seryjna napędzana silnikami NK-8-2
# Tu-154A – wersja z silnikami NK-2U o większym ciągu i większym zapasie paliwa
# Tu-154B – wersja o zwiększonym udźwigu napędzana silnikami NK-8-2U
# Tu-154B2 – wersja Tu-154B wyposażona w lepszą awionikę
# Tu-154S – wersja transportowa Tu-154B o powiększonym udźwigu
# Tu-155 – eksperymentalny Tu-154 w którym paliwo dla środkowego silnika stanowił wodór lub metan.
# Tu-156 – eksperymentalny Tu-154 w którym paliwo dla wszystkich silników stanowił wodór lub metan.
# Tu-154M (Tu-164) – wersja z oszczędniejszymi silnikami D-30KU-154, o wydłużonym zasięgu.
# Tu-154M2 – dwusilnikowa wersja z nowymi silnikami PS-90A, w fazie projektu.

Interesuje nas wersja Tu-154B2.
Najbardziej charakterystyczną cechy tego samolotu:
wypukła blacha znajdująca się pod oknami kokpitu - zahacza ona o sąsiadujące za sobą okna. Występuje ona z obu stron kokpitu.
Przykład:

MALEV Tu-154B2


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/42/MAL%C3%89V_TU-154B2.JPG



Teraz przeanalizujmy zdjęcia Tu-154 101 przed i po remoncie w roku 2009.
- Zdjęcie Tu-154 nr 101 datowane 1 V 2009 - przed remontem w Rosji

http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6831184


widoczne charakterystyczne wypukłe blachy pod oknami.
- Zdjęcie Tu-154 nr 101 z marca 2010 po remoncie w Rosji w fotoreportażu:


http://www.jetzone.pl/1/3/708/Fotoreporta%C5%BCe-101


widoczne charakterystyczne wypukłe blachy pod oknami.
CECHA CHARAKTERYSTYCZNA DLA MODELU Tu-154 B-2 POTWIERDZONA.
Na stronie


http://pl.wikipedia.org/wiki/Polski_samolot_Tu-154M_nr_boczny_101


widnieje informacja że napęd Tupolewa Tu-154 nr 101 stanowiły trzy dwuprzepływowe silniki turboodrzutowe Sołowiow D30KU.
Z tego też względu wersja Tu-154 to M, natomiast wypukłe blachy przypisują go do modelu B-2.

PEŁNA KLASYFIKACJA TU-154 NR 101 TO TU-154MB2 NR 101!
Teza Tu-154M nr 101 nie istniał - udowodniona.

Dowód na tezę 2:

Drugi samolot Tu-154 nr 102 BYŁ w wersji M.
zdjęcie Tu-154M nr 102 z dnia 27 X 2009 przed remontem w Rosji


http://www.planepictures.net/netshow.php?id=886949


jetphotos.net/viewphoto.php

jetphotos.net/viewphoto.php


Jak widać brak jest tuż pod oknami wypukłej blachy.

A TERAZ SENSACJA !
Zdjęcia Tu-154M nazwanego nr 102 po remoncie w Rosji i przylocie do Polski we wrześniu 2010 roku.
Znajdują się one na stronie

 

http://www.galeria.aviateam.pl/


żeby je obejrzeć należy w prawym górnym rogu strony nacisnąć SZUKAJ, następnie wpisać Tu-154 102 i potwierdzić. Pojawi się galeria zdjęć.
w górnym rzędzie znajduje się widok Tu-154 nazwanego nr 102 z prawej i lewej strony.
TUTAJ SENSACJA POJAWIŁY SIĘ WYPUKŁE BLACHY POD OKNAMI !
TU-154M nr 102 zmienił wersję z M na MB2 !!

TO NIE JEST Tu-154M nr 102 TYLKO PRZEMALOWANY Tu-154MB2 nr 101 !!
Teza 2 Tu-154M nr 102 nie istnieje - udowodniona.

 

154 Dzieki

 

www.przeklej.pl/plik/oporny-jpg-0023nf0di5a5

 

MMariola
O mnie MMariola

„I jak ten głupiec u mądrości wrót Stoję – i tyle wiem, com wiedział wprzod" Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka