MMariola MMariola
4931
BLOG

STREFA CZASOWA , CZAS LETNI , CZAS ZIMOWY

MMariola MMariola Polityka Obserwuj notkę 68

 

Wracam do mojej notki dotyczacej zdjecia i fotografa PAP /Jacka Turczyka .

Przypominam, wedlug planu uroczystosci wydanego przez MSZ Jacek Turczyk lecial JAKiem, ktory o godz.7.25 w Smolensku wyladowal.

Z wywiadu z Bahrem.

My z kierowcą przyjechaliśmy około 40 minut wcześniej. (Czyli na lotnisko okolo godz. 7.50 przybyl)

Na lotnisku byli już pracownicy naszej ambasady oraz gubernator i kilku wyższych urzędników smoleńskiej obłasti. Razem ze 30-40 osób.

Podeszła do mnie pani wicegubernator Smoleńska. To postawna przystojna blondynka po czterdziestce. Powitała mnie słowami: mamy dobrą pogodę.

Pomyślałem, że nie za bardzo. Dobrą - zgodziłem się z nią przez grzeczność.

Po wymianie uprzejmości rozbiliśmy się na dwie osobne grupy. Polacy stali z Polakami, Rosjanie z Rosjanami. Zwykle tak bywa.

Po 15, może 20 minutach czekania pojawiła się mgła. Tumany chmur szły od lewej strony do prawej. Było ich coraz więcej, narastały w błyskawicznym tempie.

 

Prosze uwaznie przyjrzec sie zdjeciu Jacka Turczyka, porownac z ponizej zamieszczonym fragmentem filmu i podac zauwazone roznice i przypuszczany czas wykonania zdjecia i ujecia na filmie.

 

 

 

Ladowanie IL62   6.14 minuta

www.youtube.com/watch

 

 

Film "Mgla" od 1.34 minuty

 

 

I jeszcze jedno.

W podanym przeze mnie fragmencie filmu, ktorego ujecie filmowane jest prawdopodobnie z samochodu padaja slowa ......   , jesli sie nie myle z rozmowy telefonicznej

Wlasnie .....i tu mam "klopot" co Panstwo slysza?

 

Uzupelnienie

 

 

 

 

 

 

 

MMariola
O mnie MMariola

„I jak ten głupiec u mądrości wrót Stoję – i tyle wiem, com wiedział wprzod" Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka