MMariola MMariola
5173
BLOG

WYLADOWAL JAK-40 Z TA DELEGACJA I DZIENNIKARZAMI

MMariola MMariola Polityka Obserwuj notkę 54

Jestem wQrwiona na maxa!!!! Zagotowalo sie we mnie!!!

Sasin!! Wierzchowski!!! Markowski!!! Klarkowski!!!

Oni wszyscy klamia!!!!

 

Poniedziałek, 12 kwietnia 2010 (08:58)

 

Jacek Sasin: Właśnie. On mówi "nie wiem dokładnie, ale prawdopodobnie samolot przy lądowaniu" - to była taka informacja. Więc pierwsza myśl oczywiście taka "na pewno nic się nie stało, takie katastrofy się zdarzają, może nie na co dzień, ale jednak dosyć często, stosunkowo często". Ale zdecydowałem natychmiast, że muszę jechać na lotnisko, zobaczyć, sprawdzić naocznie, co się stało. Porozumiałem się z funkcjonariuszami BOR-u, wsiedliśmy do samochodów BOR-u i milicja rosyjska nas eskortowała na lotnisko.Już po drodze zaczęły przez RADIO!! napływać informacje znacznie gorsze, że samolot nie doleciał do pasa, że rozbił się przed pasem startowym.

 

http://www.rmf24.pl/opinie/wywiady/kontrwywiad/news-jacek-sasin-para-prezydencka-zostanie-pochowana-razem,nId,272081

 

To w koncu skad naplynely informacje znacznie gorsze z radia czy dzwonil do pana Wierzchowski czy NIE!!!

Bo Wierzchowski przed zespolem parlamentarnym twierdzi, ze TAK!!!

Ze to do pana wykonal pierwszy telefon!!!

Pan chyba tez przed zespolem i w wywiadzie dla niezaleznej twierdzil , ze Wierzchowski do pana dzwonil . No wiec w koncu jak bylo!? Dlaczego po kilku miesiacach zmienil pan zdanie?

 

ND Czwartek, 4 listopada 2010, Nr 258 (3884)

 

Oficerowie BOR, wraz z dwoma przedstawicielami Kancelarii Prezydenta - ministrem Jackiem Sasinem oraz Marcinem Wierzchowskim, dotarli na miejsce katastrofy, przechodząc przez mur znajdujący się na końcu pasa startowego. Kiedy funkcjonariusze BOR wraz z przedstawicielami Kancelarii Prezydenta przybyli na miejsce katastrofy, akcja ratownicza została już zakończona. Częściowo teren był już zabezpieczony, prawdopodobnie przez żołnierzy rosyjskich.

 

http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=po&dat=20101104&id=po01.txt

 

A….. Wierzchowski nie mogl do pana dzwonic , bo niby po co !? skoro siedzial obok pana!? TAK CZY NIE ?!

 

Z Marcinem Wierzchowskim, pracownikiem Kancelarii Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego, który jako jedna z pierwszych osób był na miejscu katastrofy rządowego Tu-154M w Smoleńsku, rozmawia Anna Ambroziak

 

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110209&typ=po&id=po08.txt

 

Kto oczekiwał na Siewiernym na przylot polskiej delegacji?

Na lotnisko w Smoleńsku przyjechałem rano z pracownikami polskiej ambasady. Byli tam przedstawiciele różnych służb polskich i rosyjskich. Na powitanie Pana Prezydenta i delegacji ze strony polskiej oczekiwał ambasador Jerzy Bahr wraz z polskim attachŽ wojskowym i konsulami. Na lotnisku był też ze mną kolega z Biura Spraw Zagranicznych Kancelarii Prezydenta

 

W restauracji hotelowej odbyło się spotkanie z ambasadorem Jerzym Bahrem, ustaliliśmy detale dnia następnego, czyli kto z nas dokąd jedzie i czym się będzie zajmował.

W jaki sposób dowiedział się Pan o katastrofie?

Wsiadłem do samochodu ambasadora Bahra i razem z nim pojechaliśmy za samochodami rosyjskimi. Do głowy mi nie przyszło, że mogło się zdarzyć coś złego. Myślałem, że Rosjanie się zagapili, samolot wylądował, a oni zapomnieli na czas ruszyć kolumną. Byłem zdezorientowany, zastanawiałem się, jak teraz zorganizować podjazd samochodów pod samolot. Przejechaliśmy pasem startowym do końca, a następnie - gdy samochody się zatrzymały - wysiadłem, rozejrzałem się i pobiegłem do muru oddzielającego lotnisko od miejsca katastrofy na skraj polany, gdzie upadł samolot.

 

To w koncu gdzie byl M.Wierzchowski !?

W Katyniu czy Smolensku!?

 

Dalej w wywiadzie z dnia 12.04.2010 czytamy…..

 

Konrad Piasecki: Pan miał być w tym samolocie. Nawet w naszym radiu była taka informacja, że pan tam zginął.

 

Jacek Sasin: Tak, miałem być w tym samolocie. Zresztą poprzedniego dnia wieczorem otrzymałem od protokołu dyplomatycznego taką książeczkę, jaką daje się wszystkim uczestnikom wyjazdu przygotowaną przez protokół i ze zdumieniem zobaczyłem, że zostałem umieszczony - mimo że były inne ustalenia - w spisie osób, które są w tym samolocie. Zwróciłem nawet uwagę na to, że to jest pomyłka. Ale okazało się, że nie dało się tego sprostować, nie dało się tego wykreślić. Rzeczywiście jeszcze kilkanaście dni przed tym wylotem wersja była taka, że ja będę towarzyszył panu prezydentowi w samolocie. Ale ponieważ ja zdecydowałem, że ktoś musi tam być wcześniej, ktoś z osób, które mogą podejmować decyzje musi być wcześniej, aby wszystkiego na miejscu przypilnować, aby wszystko było w porządku. I tak naprawdę rozmawiałem z panią dyrektor, która zajmowała się z ramienia Kancelarii, panią dyrektor Katarzyną Doraczyńską, wspaniałą zresztą osobą, która zajmowała się przygotowaniem tej wizyty. I ona poprosiła mnie, aby mogła lecieć tym samolotem, ponieważ miała rodzinne sprawy. Musiała odwiedzić rodzinę za granicą, mogła wrócić właściwie dopiero tuż przed tym wylotem i tak się umówiliśmy, że ja pojadę wcześniej samolotem, będę tam na miejscu, ona doleci.Dojrzy jeszcze wszystko w Warszawie, a w drodze powrotnej się zamienimy, ja wrócę samolotem.

 

Pan Paweł WUDARCZYK, Polsat News 

"Bo tu już jest delegacja, która przyleciała innym samolotem"

 

Głosy w wieży

 

09:20:00 Красн. Значит, по плану вот сейчас Як-40 выполнил посадку с этими делегацией и журналистами и Ил-76 вот наш Фролов на заходе сейчас. Там будут машины президентские. В 10.30 посадка основного президента./Znaczy, wg planu własnie wylądował Jak-40 z tą delegacją i dziennikarzami, a Ił-76, czyli nasz Frołow teraz na podejściu. Tam będą samochody prezydenckie. O 10.30 lądowanie głównego prezydenta.


TVP INFO 10.04.2010 godz 11.34 lista osób lecących samolotem TU-154 który rozbił się o godz 8.41 czasu polskiego podchodząc do lądowania na lotnisko Siewiernyj koło Smoleńska.

 

Lista pasazerow opublikowana w oficjalnym programie uroczystosci ( 105 osob bez zalogi)

- Pan Jerzy Bahr, Ambasador Rzeczypospolitej Polskiej w Federacji Rosyjskiej

- Pan Jacek Sasin, Sekretarz Stanu, Zastępca Szefa Kancelarii Prezydenta RP

-Pani Zofia Kruszyńska - Gust, Dyrektor Zespołu Sekretariatu Prezydenta RP Zastępca Szefa Gabinetu Prezydenta RP

- Pan Dariusz Gwizdała, Zastępca Dyrektora Gabinetu Szefa Kancelarii

- Pan Jakub Opara, Zastępca Dyrektora Zespołu Obsługi Organizacyjnej Prezydenta RP

- Jan Krzysztof Ardanowski, doradca Prezydenta

- Pan Adam Kwiatkowski, Gabinet Szefa Kancelarii Prezydenta RP

- Pan Marcin Wierzchowski, Gabinet Szefa Kancelarii Prezydenta RP

- Pan Maciej Jakubik, Biuro Spraw Zagranicznych KPRP

- Pan Tadeusz Stachelski, Protokół Dyplomatyczny MSZ

- Pani Agnieszka Kołacz-Sarnowska, Biuro Prasowe w KPRP

- Pan Adam Juhanowicz, Biuro Prasowe w KPRP

- Pani Marzenna Pawlak, Biuro Kadr i Odznaczeń w KPRP

- Pan Jacek Strzegocki, TV Prezydenta

- Pan Kazimierz Resiak, TV Prezydenta

- Pan Maciej Osiecki, osobisty Fotograf Prezydenta RP

 

 

 

 

 

MMariola
O mnie MMariola

„I jak ten głupiec u mądrości wrót Stoję – i tyle wiem, com wiedział wprzod" Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka