MMariola MMariola
2971
BLOG

KIM BYLI ZAMACHOWCY NA POKLADZIE TUPOLEWA

MMariola MMariola Polityka Obserwuj notkę 13

Nie mam zielonego pojecia na temat lotnictwa, o komputerze w lotnictwie, o gps  owszem jestem jego posiadaczka lecz jednoczesnie uwazam, ze jest to urzadzenie dla bezmozgowcow ;) , sorry jesli kogos urazilam .

Nie mam zielonego pojecia o systemie zarzadzania FMS, o trajekotii lotu, o ktorej tyle piszecie. Te tematy to dla mnie czarna magia.

Natomiast od 10.04.2010 wiem  jedno .

KATASTROFA W SMOLENSKU TO JEDNA WIELKA MISTYFIKACJA I MANIPULACJA.

   Juz pisalam o tym. Jedyne co posiadam to tzw.intuicje odkrywcza (myslenie logiczne  przerywane intuicja). Objawia sie ona w postaci naglego przeblysku myslowego, w ktorym dostrzegam mysl, rozwiazanie problemu lub odpowiedz na nurtujace pytanie. Moja poswiadomosc natychmiast wyczuwa wszelkie manipulacje.

I dlatego po dziszejszej notce

markowski.salon24.pl/275652,dlaczego-tu-wyszedl-ze-strefy-bialoruskiej-30-min-pozniej-n

i dyskusji pod moja notka 

 

mmariola.salon24.pl/275316,gdzie-wyladowal-jak40

 

wracam do tematu

 

KIM BYLI ZAMACHOWCY NA POKLADZIE POLSKIEGO TU 154 LUX 101

 

mmariola.salon24.pl/247541,kim-byli-zamachowcy-na-pokladzie-tu154

 

 

 

 

 

 

MMariola
O mnie MMariola

„I jak ten głupiec u mądrości wrót Stoję – i tyle wiem, com wiedział wprzod" Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka