MMariola MMariola
5330
BLOG

TO NIE JEST TU 154 101 Z PREZENTACJI MILLERA

MMariola MMariola Polityka Obserwuj notkę 9

Dzisiejsza notke rozpoczne od przypomnienia mojej notki na ten sam temat

mmariola.salon24.pl/272925,to-nie-jest-tu-154-101-z-prezentacji-millera

i ograniczenia do wklejenia zdjec i komentarzy spod notki

mmariola.salon24.pl/275316,gdzie-wyladowal-jak40

@MMariola
Zdjęcie wrzucę od razu:


http://www.plockaprawica.net/news.php?readmore=5747

 Zdjęcie z ostatniego wylotu Pary Prezydenckiej i 94 Członków delegacji do Katynia 10 kwietnia 2010 roku (zdj. tel. kom.)




I odpowiedź Pana Marka Martynowskiego na moje pytania:

Pan Prezydent wraz z Małżonką przyjechali z kolumną
> > samochodów(BOR), gdy wszyscy już byli w samolocie. Dokładnie nie
> > pamiętam o której, ale około 7.20. Na parę Prezydencką czekał min.
> > Stasiak. Czy ktoś z BOR wchodził na pokład, tego nie pamiętam. Zdjęcie
> > samolotu zrobił kolega tel. kom. zaraz przed wejściem Pary
> > Prezydenckiej. Byliśmy do końca startu samolotu, pozdrawiając znajomych
> > z Kancelarii.
> > O katastrofie/zamachu dowiedziałem się w autobusie jadąc do Płocka(moje
> > miejsce zamieszkania)


Pozdrawiam serdecznie
AMOT 04.02.2011 14:24
 

 

 

 

 

 

 

Po prawej TU 154 101 przed remontem 

 

TVP INFO 18.01.2011 Warszawa Konferencja Jerzego Millera

 

 


@MMariola
Dziwne
Ze zdjecia wynika , ze zostalo wykonane o 7.08

MM, 99% of all photos involved in this story have EXIF hidden. When all of sudden you see "zostalo wykonane o..." - it can be because somebody wants us to KNOW when photo was "taken".
When computer shows "time/date photo taken" - it can be also time/date, when photo was edited, changed/montaged, modified.
My comp shows now:
Program name: RIM EXIF Version 1.00a
Camera maker: Research in Motion
Model: BlackBerry 8520
EXIF Version 0220
Subject Distance : 0 mm
Light source: unknown

***If it's american BlackBerry, the date can be 4/10 - october, not april (I'm not sure about this moment).
But remember this?:

https://picasaweb.google.com/102239713556118879971/MillerDate?authkey=Gv1sRgCJz8gJarif_O-AE#5565970282181618098

Also date/time can be falsified just fine.
P!
SEACLUSION  04.02.2011 16:18


 

@SEACLUSION;MMARIOALA;ALL
Dziwne że TO - jak na razie JEDYNE ZJECIE - wypływa PO PRZEZENTACJI MILLERA.
CHOLERNIE DZIWNE -- tyle się o tym pisało w calej Polsce , że brak zdjęć z odlotu w dn 10.04, a tu..... masz babo placek!!!
I to Info z dobrego (!!!!!) zródła
Cholernie dziwne.........
ABORYGEN | 04.02.2011 17:21

I najbardziej zastanawia mnie na tym zdjęciu NR BOCZNY.
Widac dziurki w kołpakach limuzyn, widac słupki w ich oknach, widac, czy koles stoi przodem czy tyłem, widac litery nad oknami - nie widac tego co jest niewiele mniejsze od szachownicy....
KLĄTWIUSZ | 04.02.2011 18:24

@SEACLUSION @ALL
Przejrzyj dokładnie film z prezentacji komisji millera
Tam manipulacje data są dla mnie ewidentne
data nie może być zapisana w formacie XX-?X-XXX
prawidłowy zapis XX-XX-XXXX
W tym przypadku zapis czasu jest w formacie Usa i możemy jedynie dyskutować czy jest to zapis z 14 czy 24 w OCTOBER 2010

http://www.youtube.com/watch?v=zNovVddyraY

https://picasaweb.google.com/102239713556118879971/MillerDate?authkey=Gv1sRgCJz8gJarif_O-AE#5565970299750943282
ABORYGEN  04.02.2011 

Ja tam w powiększeniu dostrzegam POD 10V(?) dostrzegam piksele układajace się w 102
Niestety te moje oczy.....
Brawo MMariola
ABORYGEN 04.02.2011 19:45

NUMER BOCZNY nie jest jednoznacznie do stwierdzenia czy jest to właśnie 101
*
No własnie o tomi chodziło-wiele drobniejszych rzeczy widac wyraznie- a numer, który jest duzy i powinien byc wyrazny....jest nie do odczytania.
KLĄTWIUSZ 04.02.2011 19:45
 

Ta fotka jest ma wklejone piksele w obrębie 101.
Wielkość prawie się zgadza za to linia pikseli zamiast prostej tworzy krzywą.
Nr 101 jest na czarno a pod nim kojarzy się 102 ze zdeformowaną 2.
Pozdrawiam
ATM 04.02.2011 19:47
 

@MMariola
Ja porównując te dwa zdjęcia mam wrażenie, że Miller wykorzystał ujęcie, nagranie Tu-154 101 ze stycznia 2010 r., zmieniając jedynie wygląd płyty lotniska. Zauważ, że w obu tych ujęciach 2 okienka są jaśniejsze. Nie wiem z jakiego powodu, być może stały tam jakieś paczki i te same okienka są jaśniejsze 10 kwietnia, nigdzie indziej.
3TOTO  04.02.2011 20:02
 

@MMariola
A może to zdjęcie to nie jest zwykła "podpucha"? Tak, jak ktoś wcześniej powiedział, może warto porównać to zdjęcie (samochody, miejsce, Jak-40 w tle) z filmem z komisji Millera. Może uda się w ten sposób udowodnić, że to co u Millera to to, co na zdjęciu...?
Czyli na filmie może być 102 w okresie jesiennym?
INTHECLOUDS  04.02.2011 20:05
 

 

@MMariola
Nie masz (cie) zwidów ;O) Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy, gdy robiłem powiększenie - właśnie było "spikselowane" 102.
Ważne, że czujemy się intuicyjnie :O))
 

@lordJim - + szachownica
A oprócz tego, co robi na szachownicy liczba 12?? :

ifotos.pl/img/nrBocznys_hhehxxh.JPG

Na tej szachownicy 101-ki żadnego numerka nie widać...

TU 154 101 po remoncie

 ifotos.pl/img/mm1lJ_hhehnpq.jpg

@LORDJIM 04.02.2011 20:27
OK tupolew na TYM zdjęciu to 102 TO ZNACZY ŻE COŚ CHCĄ polskie soviey ukryć.
To nie jest zdjęcie z samolotu którym odleciał Prezydent RP do Katynia 10.04.2010 i nie była to 101. Czyli odlot był innym/innymi samolotami.
Przez to ANIMACJO-PREZENTACJA komisji millera to fake.Sprawdzałem układ samochodów na animacji millera w stosunku do zdjęcia.Są zgodne.
Więc dalej nic nie wiemy o godzinach porannych na Okęciu.
Prezentacja Millera to łgarstwo- i tu widać jak polskie soviety chcą się wpasować w raport MAKowski.
Przecież to Q...wa fałszerstwo przedstawiciela (nie)rządu.
Sporządźmy listę twórców tej animacji.
Muszą dać gardła w RZECZYPOSPOLITEJ
Czyli wiemy(lub nie wiemy) kim jest Marek Martynowski!!!!
Chcą na siłę przeforsować głupoty millera spójne z ruskosvieckim raportem.
Przecież to dzięki tej prezentacji GRUNTUJE SIE godzinę startu!!!!
Będą lecieć łby!!!


Chyba ,żeby ktoś przez to zdjęcie udowadniał bzdury millerowe
ABORYGEN 04.02.2011 20:49

@MMariola
pomiedzy limuzynami i pod skrzydłem widac pasy pikseli fotoszopowych - ja pier...e 
i
pozdro............

WU TANG
04.02.2011 23:52

@MMariola
Wróciłam, to teraz mogę spokojnie odpowiedzieć, bo dyskusja jest gorąca o tym, jak dotarłam do tego zdjęcia. Po notce MMArioli o tym, czy tupolew z prezentacji Millera jest tym samym tupolewem, co ten roztrzaskany na zdjęciach (http://mmariola.salon24.pl/272925,to-nie-jest-tu-154-101-z-prezentacji-millera) przeczytałam notkę (http://ojczyznamoja.salon24.pl/273350,rozmowy-niedokonczone), gdzie pojawiło się takie zdanie:
"- Byłem ostatnią osobą, która opuściła prezydenckiego Tupolewa 10 kwietnia 2010 roku o godz. 7.02 - mówił na spotkaniu w Płocku Marek Martynowski."
Dla mnie to była zupełnie nowa informacja. Pomyślałam, że może to pomoże w wyjaśnieniu sprawy. Pytałam się autora notki o szczegóły, ale ich nie dostałam. Postanowiłam na własną rękę dotrzeć do tego nagrania. Stwierdziłam bowiem, że jeżeli Miller zmanipulował nagraniem, to powinno się go o to oficjalnie zapytać (http://freeyourmind.salon24.pl/273673,sledztwo-raz-jeszcze#comment_3907130). Zaczęłam więc swoje poszukiwania. Niestety nigdzie w internecie nie znalałam relacji głosowej ze spotkania w Płocku. Ale na stronie z jego opisem był kontakt do organizatorów. Napisałam e-maila z prośbą o nagranie albo przedstawienie pełnego wystąpienia Pana Martynowskiego. To nagranie dostałam. Jest tu: http://plockaprawica.net/news.php?readmore=5747. Dostałam też bezpośredni kontakt do Pana Martynowskiego, do którego napisałam z prośbą o uściślenie pewnych faktów i pytaniem o ewentualne zdjęcie. Dostałam odpowiedzi(zamieściłam je wyżej) i namiar na zdjęcie, które wykonał kolega Pana Martynowskiego.
Teraz zacznę analizować całą dyskusję, bo na pierwszy rzut oka myślałam, że tu widać te odległości od czerwonego pasa, których nie było widać na prezentacji Millera.
AMOT
0
2777
| 04.02.2011 23:55


@
Nie pamiętam czy ktoś to juz wychwycił
Na prezentacji Milera w filmiku z Okęcia jest cięcie montażowe w momencie 7.21.58 (zegar na mat Wiśniewskiego)
Numer na górnym silnku jest nie widoczny a powinien choć zaznaczyć się jakimiś pikselami.
(materiał mam zapisany na dysku dekodera i odtwarzam na TV)
WRONSKI111
| 05.02.2011 09:43

Powiększylem zdjęcie z http://www.plockaprawica.net/news.php?readmore=5747
wg mnie na numerze są ślady photoshopa
numer powinien być czerwony a ślady są czarne ani pikselka czerwieni, białe plamy między numerami ( 1 0 V wg mnie)nienaturalne w stosunku do tła obok
WRONSKI111 05.02.2011 02:42
 



 

 

MMariola
O mnie MMariola

„I jak ten głupiec u mądrości wrót Stoję – i tyle wiem, com wiedział wprzod" Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka